Promocja zakładkowa!!

       Niewątpliwie tworzę zakładki bo jestem ich wielką fanką, zbieram je już od jakiegoś czasu, moja kolekcja się stale powiększa, tak jak książkowa. Ma to też swoją historię związaną z podarunkiem zakładkowym sprzed lat, który mam gdzieś w myślach. Miałam takie pragnienie aby czytane przez ludzi książki mogły mieć także zakładkę w moim wykonaniu, subtelną, ręcznie wytworzoną, niepowtarzalną z Pracowni Ludzika :) Mam więc nadzieję, że nowa kolekcja zainteresuje książkoholików oraz wszystkich innych, którzy lubią ręczne wytwórstwa albo szukają pomysłu na miły podarek. Tymczasem w Pracowni PROMOCJA, do każdej zamówionej zakładki, druga losowo wybrana gratis!  Przypominam zamówienia:  jamalapracownia@gmail.com, wymiary 6x12cm jednostronna, z ozdobnym koralikiem, zapakowana w woreczek foliowy z taśmą, koszt 10,00 zł plus wysyłka. Polecam i zapraszam ważne do końca stycznia 2017!!







Komentarze

popularne posty

Promocja jesienna!